9. Орієнтація на дію/роботу «Та не стій ти так», - про це йде мова у типовій американській раді, - «зроби що не будь!». Так зазвичай кажуть у кризових ситуаціях, хоча ці слова виражають лише бадьорість американців, для яких дія - будь-яка дія - краще ніж бездія. Американці зазвичай планують і мають досить активний день. Будь-який відпочинок має бути лімітований за часом, запланований, орієнтований лише на "освіжити"' їх здатність працювати більш завзято й продуктивно після того, як закінчиться перерва. Американці вважають, що дозвілля має займати відповідно малу частку життя. Вони вважають, що марнувати час, сидіти без діла - гріх. Таке абсурдне відношення до життя породило багато людей, відомих як "трудоголики" чи люди, які настільки захоплені роботою, що постійно думають про неї, їм не по собі, коли вони не на роботі - навіть вечорами або у вихідні. Синдром трудоголіка, в свою чергу, змушує американців повністю ідентифікувати себе з професією. Перше питання одного американця іншому пов'язаний з роботою "Чим ти займаєшся?", "Де ти працюєш?", або "У кого (в якій компанії) ти працюєш?". Коли така людина, нарешті, відправляється у відпустку, навіть його відпускні дні будуть ретельно сплановані, дуже насичені та активні.
Америка, можливо, одна з небагатьох країн у світі, де є всі підстави говорити про "гідність людської праці", маючи на увазі при цьому тяжкий фізичний труд. У Америці, навіть, президенти корпорацій час від часу займаються тяжким фізичним трудом, і не втрачаючи при цьому поваги від інших людей, а навпаки, здобуваючи його.
Фото Андрія Єлькіна Натискайте на зображення, щоб побачити фото в реальному розмірі
|