Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS | ГлавнаяМой профиль | Регистрация | Выход | Вход

Главная » 2013 » Август » 26 » Міносвіти вважає фізику, хімію й біологію "не обов'язковими" для старшокласників
18:19
Міносвіти вважає фізику, хімію й біологію "не обов'язковими" для старшокласників
Міносвіти вважає фізику, хімію й біологію "не обов'язковими" для старшокласників
Міністерство освіти має намір "спростити" шкільну програму, вилучивши з неї ряд обов'язкових предметів

 Раніше вже зі шкільного курсу вилучили "астрономію".  Це призвело до кричущої необізнаності випускників шкіл з будовою Всесвіту, пише у своєму блозі на УП політичний експерт Костянтин Матвієнко.

Вилучаючи ж "фізику", "хімію" та "біологію", чиновники унеможливлять формування в школярів наукового світогляду, створять покоління невігласів, де поширюватимуться усілякі забобони та містичні антинаукові погляди на світобудову. Це просто знищить авторитет інституту школи у суспільстві.

З цього приводу з листом до міністра Д. Табачника звернулося Українське фізичне товариство, текст якого подаємо повністю:

Спільнота фізиків держави, об'єднана в Українське фізичне товариство (УФТ), з великою тривогою сприйняла той факт, що оприлюднений МОН для обговорення проект Концепції профільної освіти у старшій школі вже не передбачає вивчення фізики як обов'язкового предмета в 10-11 класах.
Ключовим елементом удосконалення системи освіти є вибір дисциплін, обов'язкових для вивчення всіма школярами незалежно від обраного профілю навчання. Ми переконані: фізика є основою сучасних знань, які призвели до всеохоплюючої науково-технічної революції, і володіння її основами потрібне будь-якій освіченій людині. Вивчення фізики в жодному разі не може бути замінене вивченням передбаченого проектом Концепції інтегрованого курсу "природознавства" (фізика, хімія і біологія разом в обсязі 3 годин на тиждень). Курс природознавства доречний у молодших класах, але спроба поєднати в одному курсі такі фундаментальні дисципліни на рівні старшої школи призведе (окрім можливості звільнення "зайвих" учителів-предметників) лишень до того, що учні відтепер не матимуть системних знань ані з фізики, ані з хімії, ані з біології.
Це негайно спричинить падіння інтересу до відповідних спеціальностей, а також до напрямків природничо-наукового та інженерного профілю у вищих навчальних закладах (при тому, що й сьогодні держава відчуває гостру недостачу кваліфікованих інженерів, технологів, техніків тощо). Це також неминуче призведе до різкого зниження рівня вітчизняних наукових досліджень у тих напрямках, де Україна досі має достатньо сильні позиції на світовій арені.
Тому, виходячи з величезного значення фізики (а також хімії та біології) для формування сучасного наукового світогляду молодої людини, підготовки кваліфікованих і конкурентоспроможних фахівців з широкого спектру напрямків,просимо Вас при доопрацюванні відповідного проекту зберегти на рівні 10-11 класів обов'язкове вивчення фізики, хімії та біології як окремих предметів в обсязі не менше 5 годин на тиждень (2 год. для фізики, 2 год. для біології і 1 год. для хімії).

Це звернення УФТ підтримане також Українською астрономічною асоціацією, очолюваною академіком Я.С.Яцковим.

З повагою,
Президент УФТ М.В.Стріха"

Просмотров: 764 | Добавил: rm | Теги: Міносвіти | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 2
avatar
1
Это верно, что дети не будут знать ни физику, ни химию, ни биологию. А это главные науки о природе. Где логика?
avatar
2
Пользователь Олег на Фейсбуке написал по этому поводу:
Цитата
"Правильно делают. Нечего детей лишним грузить. Должно быть два типа образования:
1. частное платное для тех, кто хочет учиться.
2. государственное урезанное бесплатное для толпы, которой та учёба не нужна.

Моё мнение:
Цитата
По-видимому всё к этому и идет. Только здесь возникают тоже вопросы. Во-первых, всё меньше детей хотят учиться. В странах с низким уровнем качества жизни признание в социуме ценностей образования как приоритета занимает далеко не первые позиции. И, что делать с семьями, дети которых хотят учиться и имеют к этому способности, но для них оплата за престижную учебу окажется непосильной ношей? С другой стороны, доступ к знаниям со временем благодаря дистанционным интернет-технологиям будет облегчаться. Уже сегодня есть сайты со всеми видео-уроками школьной программы по физике, химии, биологии. Но это тоже миф, что ученик может эффективно воспользоваться этими ресурсами, не опираясь на координирующую роль реального учителя.

Олег:
Цитата
Спасение утопающих дело рук самих утопающих.

Моё мнение:
Цитата
А между тем, именно от системы образования зависит будущее целых государств. Знаете ли, утопающие имеют обыкновение хвататься за всё, что попадается под руку, и тонуть не в одиночку. Если кто-то думает, что проблемы затронут кого угодно, только не его, и, что нынешняя беспечность и недальновидность позволит "денежным мешкам" и дальше сидеть на шее народной, то ведь это тоже в определенной мере трагическое заблуждение.

Олег:
Цитата
Понятие государства уже не то, как раньше.
А тупыми управлять значительно проще...

Моё мнение:
Цитата
Я так понимаю, что вы говорите о кризисе "государства" как понятия. К сожалению, в этом тоже есть резон. Хочется спросить: неужели наши "управленцы" доведут цивилизацию до нового качества? И тогда, с какими жертвами мы должны будем согласиться?

Олег:
Цитата
Никто никого не заставляет учиться.
Никто никого не заставляет жить бедно.
Никто никого не заставляет жить всю жизнь в одной стране.

Сейчас возможности превышают уровень сознания простого человека.
avatar

Форма входа

Поиск

Новые комментарии

С начала мира

Когда мы вместе
Скрипка, Виолончель, Фортепиано, Хор, Top 40, EDM, Epic Drops, Heavy Bass Bri

Иди к своей мечте 
эмбиент, хард-рок, мощный, эмоциональный, мрачный, глубокий, загадочный


Друзья сайта

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Flag Counter