Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS | ГлавнаяМой профиль | Регистрация | Выход | Вход

Главная » 2009 » Январь » 11 » 1000 доларів США за перемогу у конкурсі соціальної реклами "Сильна Україна – 2009"
21:29
1000 доларів США за перемогу у конкурсі соціальної реклами "Сильна Україна – 2009"
Міністерство України у справах сім'ї, молоді та спорту і редакція газети "Все про бухгалтерський облік" запрошує творчу молодь взяти участь у конкурсі соціальної реклами "Сильна Україна – 2009" .

Загальні положення конкурсу 

Дане положення визначає порядок організації та проведення конкурсу соціальної реклами «Сильна Україна – 2009» ініційованого поетом Євгеном Юхницею. 

Мета конкурсу: 

- активізація творчої молоді, пошук молодих талантів і сприяння їхній самореалізації, творчому зростанню; 

- формування у населення образу України як сильної держави з великим потенціалом і можливостями: 

- формування у молоді патріотичних почуттів, любові до своєї сильної країни; 

- популяризація образу українця як оптимістичної, цілеспрямованої, активної, сучасної особистості, яка живе повним життям. 

Задачі конкурсу: 

- Виявлення і підтримка творчої соціально активної молоді. 

- Надання можливості молоді творчо самовиражатися. 

- Створення цікавих робіт на тему «Україна – сильна». 

- Популяризація робіт і їхніх авторів. 

Строки проведення конкурсу: 

роботи приймаються до 15.05.2009 року. 

Оголошення результатів конкурсу відбудеться 15.06.2009 року. 

Учасники конкурсу: 

Учасником конкурсу може бути кожна молода людина або група людей, яким не байдужа ідея сильної України та які подадуть роботу на конкурс до вказаного терміну. 

Тематика конкурсу «Україна – сильна» 

Конкурсні роботи повинні показувати Україну як сильну державу, викликати почуття піднесеності і заохочувати до активності (на кшталт: «ми все можемо»). 

Конкурсні роботи мають висвітлювати такий образ України: 

- Країна, якою можна пишатися. 

- Країна, яка рухається до вершин. 

- Країна, в якій автор хоче жити сам і щоб жили його діти. 

Конкурсні роботи мають висвітлювати такий образ українця: 

- Українець – яскрава особистість, яка може дозволити собі бути оригінальною. 

- Українець – освічена людина, яка має ціль у житті. 

- Українець – сучасна людина, яка має сміливість бути собою. 

- Українець – життєрадісна, оптимістична людина. 

- Українець – людина з активною життєвою позицією, якій не байдуже те, що відбувається в країні. 

- Українець – людина, яка робить все для того, щоб Батьківщина мала у світі славу великої, сильної держави. 

- Українець – людина, яка прагне до досягнень, воліє бути найкращою у своїй справі. 

- Українець – толерантний, він поважає інші нації і мови. 

- Українець – здоровий тілесно і духовно. 

А також інші позитивні якості, які автори робіт будуть вважати притаманними сучасному, сильному українцю. 

Обов’язково використовувати у кожній роботі образ дуба (стилізованого дерева, листка) як давнього символу сили, оптимізму, могутності України. 

Конкурс проводиться у таких номінаціях: 

1. Соціальний плакат. Можна виконати у будь-яких графічних та фототехніках, а також за допомогою цифрових технологій. 

2. Аудіо-відео ролик. Можна подати в готовому вигляді в будь-якому відео чи аудіоформаті за бажанням автора. 

3. Відеокліп. Можна подати в готовому вигляді в будь-якому відеоформаті (за бажанням автора). 

4. Комп’ютерна презентація у форматі Power Point. Має бути у готовому вигляді. 

5. Фотографія на соціальну тематику. PR-матеріал (публікація, стаття, нарис) — у вигляді тексту. 

Роботи можуть вилучити з конкурсу за наявності: 

Ø інформації, що принижує гідність окремої людини або національної групи людей; 

Ø символіки або висловлень, які несуть антидержавний або антиконституційний зміст; 

Ø порушення порядку використання державної символіки (Відповідно до закону України про рекламу №270/96-ВР, стаття-8); 

Ø невідповідності умовам конкурсу; 

Ø проявів ментальної, мовної або расової нетерпимості, шовінізму. 

Роботи будуть оцінюватися за такими критеріями: 

ü відповідність цілям, завданням і умовам конкурсу; 

ü оригінальність; 

ü мотивуюча сила роботи. 

Журі конкурсу: поет Євген Юхниця, креативний директор редакції газети «Все про бухгалтерський облік» Олена Свірбій, представники Міністерств України у справах сім'ї, молоді та спорту, Міністерства культури та туризму України, а також глядачі, які візьмуть участь у перегляді представлених робіт. 

Переможці конкурсу у кожній номінації будуть нагороджені. 

1-ші місця: золотий дубовий листок; грошова премія 1000 $; номінанти братимуть участь у всеукраїнських рекламних конкурсах; їхні роботи розповсюджуватимуть по всій території України. 

2-гі місця: срібний дубовий листок; грошова премія 500 $; входження до переліку найкращих робіт (short list) конкурсу; розповсюдження робіт по всій Україні. 

3-ті місця: бронзовий дубовий листок; грошова премія 300 $; входження до переліку найкращих робіт (short list) конкурсу. 

Окремо кожен учасник буде нагороджений грамотою. Всі роботи розміщатимуть на сайті проекту. 

Шановні друзі! Просимо Вас надсилати свої роботи за адресою: індекс 03055 Київ – 55, абонентна скринька – 55. 

Телефони для довідок: факс – (044) 495 20 74; телефон – (044) 495 20 73 (редакція газети "Все про бухгалтерський облік"). 

Еклектронна адреса; ikrsyla@vobi.com.ua 

Обов'язково зазначайте на своїх листах "Конкурс соціальної реклами «Сильна Україна – 2009».

Джерело : Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту

Просмотров: 1578 | Добавил: rm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar

Форма входа

Поиск

Новые комментарии

Удивительно красивая мелодия в стиле группы "Зодиак" или французского ансамбля "Спейс

Проєкт пошуку нової мелодії для гімну "Республіки Мрії". Доєднуйтесь!

Нова пісня про те, як це важливо - вірити та чекати.

Красива пісня про цінність життя.

Друзья сайта

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Flag Counter