Міністерство України у справах сім'ї, молоді та спорту і редакція газети "Все про бухгалтерський облік" запрошує творчу молодь взяти участь у конкурсі соціальної реклами "Сильна Україна – 2009" .
Загальні положення конкурсу
Дане положення визначає порядок організації та проведення конкурсу соціальної реклами «Сильна Україна – 2009» ініційованого поетом Євгеном Юхницею.
Мета конкурсу:
- активізація творчої молоді, пошук молодих талантів і сприяння їхній самореалізації, творчому зростанню;
- формування у населення образу України як сильної держави з великим потенціалом і можливостями:
- формування у молоді патріотичних почуттів, любові до своєї сильної країни;
- популяризація образу українця як оптимістичної, цілеспрямованої, активної, сучасної особистості, яка живе повним життям.
Задачі конкурсу:
- Виявлення і підтримка творчої соціально активної молоді.
- Надання можливості молоді творчо самовиражатися.
- Створення цікавих робіт на тему «Україна – сильна».
- Популяризація робіт і їхніх авторів.
Строки проведення конкурсу:
роботи приймаються до 15.05.2009 року.
Оголошення результатів конкурсу відбудеться 15.06.2009 року.
Учасники конкурсу:
Учасником конкурсу може бути кожна молода людина або група людей, яким не байдужа ідея сильної України та які подадуть роботу на конкурс до вказаного терміну.
Тематика конкурсу «Україна – сильна»
Конкурсні роботи повинні показувати Україну як сильну державу, викликати почуття піднесеності і заохочувати до активності (на кшталт: «ми все можемо»).
Конкурсні роботи мають висвітлювати такий образ України:
- Країна, якою можна пишатися.
- Країна, яка рухається до вершин.
- Країна, в якій автор хоче жити сам і щоб жили його діти.
Конкурсні роботи мають висвітлювати такий образ українця:
- Українець – яскрава особистість, яка може дозволити собі бути оригінальною.
- Українець – освічена людина, яка має ціль у житті.
- Українець – сучасна людина, яка має сміливість бути собою.
- Українець – життєрадісна, оптимістична людина.
- Українець – людина з активною життєвою позицією, якій не байдуже те, що відбувається в країні.
- Українець – людина, яка робить все для того, щоб Батьківщина мала у світі славу великої, сильної держави.
- Українець – людина, яка прагне до досягнень, воліє бути найкращою у своїй справі.
- Українець – толерантний, він поважає інші нації і мови.
- Українець – здоровий тілесно і духовно.
А також інші позитивні якості, які автори робіт будуть вважати притаманними сучасному, сильному українцю.
Обов’язково використовувати у кожній роботі образ дуба (стилізованого дерева, листка) як давнього символу сили, оптимізму, могутності України.
Конкурс проводиться у таких номінаціях:
1. Соціальний плакат. Можна виконати у будь-яких графічних та фототехніках, а також за допомогою цифрових технологій.
2. Аудіо-відео ролик. Можна подати в готовому вигляді в будь-якому відео чи аудіоформаті за бажанням автора.
3. Відеокліп. Можна подати в готовому вигляді в будь-якому відеоформаті (за бажанням автора).
4. Комп’ютерна презентація у форматі Power Point. Має бути у готовому вигляді.
5. Фотографія на соціальну тематику. PR-матеріал (публікація, стаття, нарис) — у вигляді тексту.
Роботи можуть вилучити з конкурсу за наявності:
Ø інформації, що принижує гідність окремої людини або національної групи людей;
Ø символіки або висловлень, які несуть антидержавний або антиконституційний зміст;
Ø порушення порядку використання державної символіки (Відповідно до закону України про рекламу №270/96-ВР, стаття-8);
Ø невідповідності умовам конкурсу;
Ø проявів ментальної, мовної або расової нетерпимості, шовінізму.
Роботи будуть оцінюватися за такими критеріями:
ü відповідність цілям, завданням і умовам конкурсу;
ü оригінальність;
ü мотивуюча сила роботи.
Журі конкурсу: поет Євген Юхниця, креативний директор редакції газети «Все про бухгалтерський облік» Олена Свірбій, представники Міністерств України у справах сім'ї, молоді та спорту, Міністерства культури та туризму України, а також глядачі, які візьмуть участь у перегляді представлених робіт.
Переможці конкурсу у кожній номінації будуть нагороджені.
1-ші місця: золотий дубовий листок; грошова премія 1000 $; номінанти братимуть участь у всеукраїнських рекламних конкурсах; їхні роботи розповсюджуватимуть по всій території України.
2-гі місця: срібний дубовий листок; грошова премія 500 $; входження до переліку найкращих робіт (short list) конкурсу; розповсюдження робіт по всій Україні.
3-ті місця: бронзовий дубовий листок; грошова премія 300 $; входження до переліку найкращих робіт (short list) конкурсу.
Окремо кожен учасник буде нагороджений грамотою. Всі роботи розміщатимуть на сайті проекту.
Шановні друзі! Просимо Вас надсилати свої роботи за адресою: індекс 03055 Київ – 55, абонентна скринька – 55.
Телефони для довідок: факс – (044) 495 20 74; телефон – (044) 495 20 73 (редакція газети "Все про бухгалтерський облік").
Еклектронна адреса; ikrsyla@vobi.com.ua
Обов'язково зазначайте на своїх листах "Конкурс соціальної реклами «Сильна Україна – 2009».
Джерело : Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту
|