Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS | ГлавнаяМой профиль | Регистрация | Выход | Вход

Главная » 2012 » Январь » 14 » ООН запрошує до участі в конкурсі «Майбутнє, якого ми хочемо - Крапля за краплею»
19:31
ООН запрошує до участі в конкурсі «Майбутнє, якого ми хочемо - Крапля за краплею»

Організація Об’єднаних Націй спільно з Радою Міністрів скандинавських країн проводить конкурс реклами «Майбутнє, якого ми хочемо - Крапля за краплею» в рамках глобальної кампанії, присвяченої майбутній Конференції ООН із сталого розвитку (Ріо+20).

Конкурс розпочався 10 грудня, у Міжнародний день захисту прав людини, а закінчиться 28 лютого 2012 року.

Конкурс закликає професійних та непрофесійних дизайнерів у 48 країнах Європи створити макети соціальної реклами для друкованих ЗМІ, яке б інформувало та заохочувало жителів Європи знаходити екологічні шляхи вирішення проблеми раціонального використання водних ресурсів зараз, та їх збереження для майбутніх поколінь. 

«Майбутнє, якого ми хочемо – Крапля за краплею» організовує Інформаційним Центром ООН у Східній Європі разом із Представництвом Програми ООН з довкілля у Брюсселі, спираючись на досвід успішних європейських конкурсів реклами на тему бідності у світі та насилля проти жінок.

Керівник екологічної програми ООН (UNEP) Ахім Штайнер заявив, що залучення широкої підтримки через кампанію «Крапля до краплі» може суттєво допомогти в ході підготовки до Конференції Ріо+20, запланованої на 20-22 червня 2012 року.

Рада Міністрів скандинавських країн виступить спонсором Першого призу конкурсу у розмірі 5 000 євро. Також будуть вручені призи у номінації для молоді та за результатами відкритого голосування. Головного переможця обере компетентне журі у складі:

· пана Жака Сегуела, віце-президент глобальної групи компаній із надання комунікаційних та рекламних послуг «Havas»,

· пані Катаріни де Альбукерк, спеціального кореспондента із права людини на чисту питну воду та санітарні умови,

· пані Конні Хедегаард, комісара ЄС із питань клімату,

· пана Омара Вулпінарі, голови відділу візуальних комунікацій дослідницького центру «Фабрика», що входить до складу «Benetton Group»,

· пана Джона Відала, редактора розділу «Навколишнє середовище» газети «The Guardian»,

· пана Фера Перкера, турецького дизайнера графіки,

· та пана Йенса Ассура, відомого шведського фотографа.

Переможців у відкритому голосуванні буде оголошено 22 березня, у Міжнародний день води, лауреата молодіжного призу буде обрано 11 квітня, а головного переможця – 5 червня 2012 року, у Міжнародний день захисту довкілля.

Читайте про умови конкурсу на сайті: www.dropbydrop.eu.

Спонсорами виступили:

· Рада Міністрів Скандинавських країн, до якої входять представники урядів 5 країн: Данії, Фінляндії, Ісландії, Норвегії та Швеції, а також Аландських островів, островів Фаро та Гренландії,

· Фундація «Ми-вода», яка пропагує нову культуру використання водних ресурсів,

· Управління Верховного Уповноваженого ООН з прав людини,

· «Фабрика», комунікаційний дослідницький центр групи компаній «Benetton» (Тревіно, Італія).

Контакти для отримання додаткової інформації:
snaevarr@unric.org

Árni Snævarr
Information Officer for the Nordic Countries
UNRIC, Rue de la Loi 155, 1040 Brussels
Tel: +32 2 788 84 67
Mob: +32 4 97458088
Fax: +32 2 788 8485.

Джерело : Організація Об’єднаних Націй
Просмотров: 624 | Добавил: rm | Теги: конкурс, соціальна реклама, ООН | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
avatar

Форма входа

Поиск

Новые комментарии

С начала мира

Когда мы вместе
Скрипка, Виолончель, Фортепиано, Хор, Top 40, EDM, Epic Drops, Heavy Bass Bri

Иди к своей мечте 
эмбиент, хард-рок, мощный, эмоциональный, мрачный, глубокий, загадочный


Друзья сайта

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Flag Counter